همزمان با سفر دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب انجام شد

نشست منطقه ای عفاف و حجاب در غرب کشور

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۸:۳۶
کد خبر: ۴۱۱۲۰۸
نشست منطقه ای عفاف و حجاب در غرب کشور
فعالان فرهنگی حوزه عفاف و حجاب کرمانشاه، میزبان نشست منطقه ای عفاف و حجاب با حضور دبیر جبههٔ فرهنگی عفاف و حجاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، راضیه نوری تبار در این رابطه گفت: این برنامه روزهای جمعه ۷خرداد و شنبه ۸ خردادماه ۱۳۹۵ در کرمانشاه برگزار شد. وی ادامه داد: سفر حجت الاسلام سید محمد محسن دعایی، دبیر جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور، با زیارت مزار شهدا و مقبره آیت الله نجومی شروع شد و با بازدید از مؤسسات فعال فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و تولید محصولات فرهنگی ادامه پیدا کرد. مؤسسه بهترین مادر دنیا، مؤسسه الزهرا(س)، مؤسسه ثنا از جمله این مراکز بودند.

وی ادامه داد: روز شنبه هم پس از دیدار با حضرت آیت الله علما از صبح تا ظهر با حضور نمایندگان استان های  کرمانشاه، همدان ایلام و لرستان و کردستان نشست منطقه ای برگزار گردید و به بررسی اقدامات و ظرفیتهای استان ها و تبیین برنامه های سال۱۳۹۵ و هفته عفاف و حجاب پرداخته شد در این نشست مقرر شد که پیگیری لازم جهت برگزاری دوره تخصصی تربیت مبلغ عفاف و حجاب ویژه فعالین فرهنگی انجام شود. بعدازظهر هم با خانواده شهید فوزیه شیردل دیداری صورت گرفته و  سپس نشست ویژه فعالان عفاف و حجاب با حجت الاسلام دعایی برگزار گردید.

نوری تبار در پایان گفت: یکی از مهم ترین برنامه های این سفر افتتاح دفتر منطقه ای عفاف و حجاب غرب کشور و در نزدیکی دفتر امام جمعه کرمانشاه بود. این دفتر پیرو پیشنهاد ما در شورای مرکزی کشور پیگیری گردید و به منظور فعالیت ستادی و جبهه سازی راه اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز