همتی؛ مشاور عالی استاندار:

اسلام را آنگونه که هست باید به جهان معرفی کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۱۱۴۱۴
اسلام را آنگونه که هست باید به جهان معرفی کرد
امام خمینی(ره) مردی است که با مجاهدات بزرگ و فداکاری ها و رهبری های قاطع خود، ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساند و مجد و عظمت مسلمانان را به آن ها باز گردانید و فریاد کوبنده اش دل های مستکبران ابرقدرت را به لرزه درآورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، حاج جعفر همتی مشاور عالی استاندار صبح دوشنبه 10 خردادماه در بازدید از نمایشگاه عکس در تالار شهید آوینی با موضوع امام از نگاه شخصیت های برجسته ایران و جهان گفت: انقلاب عظیم و اصیل اسلامی با زعامت بی نظیرترین رهبر عصر ما، امام خمینی رحمةالله علیه به حق یک فرصت تاریخی برای جهان اسلام فراهم آورده که ظرفیت های تمدن سازی و ارتقای بشریت را که در مکتب اسلام نهفته است، به کار بگیرد و اسلام را آن گونه که هست، به جهانیان معرفی کرده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را کاری ارزشمند دانست و گفت: از مردم می خواهم از این نمایشگاه بازدید کنند و  نظر شخصیت های مختلف دنیا را درخصوص امام خمینی (ره) را مشاهده کنند.

همتی برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای معرفی امام (ره) به گونه ای متفاوت و از زبان مخالفان و موافقان ایشان دانست و افزود: این کار بسیار ارزشمند و روش بسیار خوبی برای معرفی چهره و شخصیت امام خمینی(ره) است مخصوصا برای نسلی که ایشان را از نزدیک ندیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز