استاندار کرمانشاه:

طرح پرونده الکترونیکی سلامت آثار مثبتی برای تندرستی مردم دارد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۰:۵۷
کد خبر: ۴۱۳۱۱۲
طرح پرونده الکترونیکی سلامت آثار مثبتی برای تندرستی مردم دارد
استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت می تواند آثار مثبتی در تندرستی مردم استان کرمانشاه در پی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، عصر روز گذشته استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیإت همراه با حضور در مرکز بهداشت کرمانشاه از نزدیک در جریان فعالیت مرکز برکت تل و طرح پرونده الکترونیک سلامت قرار گرفتند.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران پرونده الکترونیک سلامت را یک طرح مثبت و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: این کار یک طرح بزرگ است که به صورت آزمایشی اجرا شده و دارای بخش های مختلف و پیچیده نرم افزاری و مدیریتی می باشد.

این مدیر ارشد ادامه داد: بر اساس برآورد دانشگاه علوم پزشکی این طرح موفق ارزیابی شده که مدیریت ارشد استان نیز از این برآورد مثبت خوشحال است.

دکتر رازانی افزود: این طرح به صورت پایلوت در حال اجراست و در صورت موفقیت در کل استان اجرا می شود.

بازدید از مجموعه کشاورزی تنگ کنشت، ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، بازدید از شرکت شرکت بهاران شیر زاگرس (لبنیات بریوان) و طرح پرونده الکترونیکی سلامت کرمانشاه از جمله برنامه های استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیئت همراه در عصر و غروب روز گذشته بود.

پرونده سلامت الکترونیک تحت عنوان برکت تل به صورت آزمایشی در سه نقطه از کشور از جمله در شهرستان پاوه کرمانشاه در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز