وقف منزل مسکونی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۰۶:۱۱
کد خبر: ۴۱۸۱۵۶
وقف منزل مسکونی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در کرمانشاه
واقفین خیراندیش خانم منصوره روشن روان و آقای سعید عظیمی در اقدامی خداپسندانه سه دانگ از یک باب منزل مسکونی به ارزش 600 میلیون تومان را وقف نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، این واقفین خیراندیش طی مصاحبه ای حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین خدمات به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ایام اربعین حسینی را از نیات خود برای وقف این ملک عنوان کردند.

این زوج جوان عشق و ارادت به حضرت سیدالشهداء(ع) را انگیزه اصلی این وقف بیان کردند و گفتند: عشق و ارادت به امام حسین(ع) مهم‌ترین انگیزه از این وقف بوده و معتقدیم اگر فرد بتواند مال خود را وقف کند، آن زمان می تواند با خیالی آسوده زندگی کند، چرا که وقف، عملی بر آمده از دل است.

این واقفین خیراندیش وقف را معامله با خداوند متعال عنوان کردند و بیان داشتند: با اینکه یک سال از ازدواجمان میگذرد اما مستاجر هستیم و معتقدیم با خداوند معامله کرده ایم و قطعا خداوند جزای این عمل را به ما خواهد داد و خیر و برکات زیادی به زندگی ما می بخشد، به هر حال ما جوان هستیم و می توانیم با کار و تلاش به همه نیازهای مالی خود دست یابیم.

این زوج جوان کرمانشاهی در پایان به جوانان و هم سن و سالان خود توصیه می کنند که با داشتن نیت و عقیده به خداوند می توانند به همه اهداف پاک خود برسند و هر اندازه که می توانند به وسیله وقف با خداوند معامله کنند چرا که وقف چشمه ی همیشه جاریست و قطعا خداوند جزای این عمل را به آنان خواهد داد.

گفتنی است این ملک به متراژ 200 متر مربع در میدان جمهوری اسلامی کرمانشاه واقع شده است.

 

نظر شما