برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور استاد مقدمی

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۱۸۱۶۰
برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور استاد مقدمی
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اعلام این خبر تاریخ برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور استاد مقدمی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، حجت الاسلام قبادی گفت: عظمت ماه مبارک رمضان به نزول قرآن کریم در آن است بنابراین ما باید با ترویج فرهنگ قرآن خوانی از برکات این ماه عظیم استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: تنها ماهی که در قرآن کریم نام آن آمده است ماه مبارک رمضان است و این ماه را خداوند سبحان با نزول قرآن معرفی می‌کند و انسان در این ماه مهمان سفره پربار قرآن است و هرکسی به‌ اندازه نیاز و استعدادش می‌تواند از آن بهره ببرد.

حجت الاسلام قبادی افزود: 31خرداد مصادف با 14 ماه مبارک قبل از نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع کرمانشاه به میزبانی اداره اوقاف ناحیه دو کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:31 خرداد مصادف با 14 ماه مبارک قبل از افطار ساعت 18 این محفل نورانی در بقعه احمدبن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.

حجت الاسلام قبادی بیان داشت: 1 تیر مصادف با 15 رمضان محفل نورانی انس با قرآن کریم ساعت 18 الی 19 در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور و ساعت 20 الی 21 در بقعه امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز