مصاحبه رییس کل دادگستری در خصوص قتل فجیع و جانسوز دختر بچه ۴ ساله

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷:۴۱
کد خبر: ۴۲۲۲۶۶
مصاحبه رییس کل دادگستری در خصوص قتل فجیع و جانسوز دختر بچه ۴ ساله

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، دکتر محمدرضا عدالتخواه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در مورد خبر قتل فجیع و جانسوز دختر بچه اهل سنقر و کلیایی با هویت حنانه غیاثی گفت: از لحظه ابتدائی کشف جسد دستورات لازم برای کلیه نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی استان صادر گردیده و با لطف خداوند متعال و پیگیری شبانه روزی دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سنقر و ضابطین تحت امر پس از پیدا شدن سرنخ هایی با تلاش و کوشش فراوان قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شده است و با حکم ماموریت ویژه در دادگستری سنقر به موضوع رسیدگی خواهد شد.

 با توجه به اینکه تشریفات دادرسی پرونده های جنایی طبیعتا زمان بر است اما نظر به التهاب ایجاد شده در این مورد و برای تسریع در این امر رییس کل دادگستری استان شخصا به موضوع ورود پیدا کرده است. که  ان شاء الله در کوتاه ترین زمان ممکن باحضور  ایشان در شهرستان سنقر حکم قانونی در رابطه با قاتل به نحو علنی اجرا خواهد شد.

عالی ترین نماینده قوه قضاییه در استان موکدا خاطرنشان ساخت عده ای بجای اینکه به پدر و مادر و بستگان داغدار حنانه معصوم دلداری دهند و از التهاب و تشنج حاکم بر محیط بکاهند با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی در ملتهب نمودن جو روانی جامعه دارند لذا در این زمینه صرفا اطلاع رسانی دستگاه قضایی معتبر است و هیچ شخص و مرجع دیگری اطلاعات قابل اعتنا و موثقی در اختیار ندارد و مطالب منتشر شده عمدتا گمانه زنی است. عدالتخواه باتأسی به کلام نورانی وحی که (وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا۳۶_الاسراء)گفت توصیه می شود مردم عزیز توجهی به اینگونه اطلاع رسانی نداشته باشند تا خواسته و ناخواسته  به گمانه ها و شایعات دامن نزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز