برگزاری مراسم احیا شب های قدر در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) سنقر

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۰۷:۴۹:۴۰
کد خبر: ۴۲۳۵۰۹
برگزاری مراسم احیا شب های قدر در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) سنقر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر و کلیایی از برگزاری مراسم احیا شب های قدر در حرم مطهر امامزاده احمد(ع)سنقر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه: حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: مردم مومن و روزه‌دار شهرستان سنقر و کلیایی هر ساله در ایام پر فیض و برکت ماه مبارک رمضان برای پاکی قلب و روح خود، مراسم‌های ویژه معنوی و مذهبی برگزار می‌کنند.

وی افزود: شاخص‌ترین مراسم‌ها مربوط به شب‌زنده‌داری و مراسم احیاء در شب‌های مبارک و پرخیر قدر است و بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و احادیث و روایت موثق بر جای مانده از پیامبر گرامی و مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار و اهل بیت (ع)، بر شب زنده داری در این شب ها بسیار تاکید کرده اند.

حجت الاسلام میرزایی در این شب‌ها مردم مومن و خداجوی مسلمان با قرائت کلام‌الله مجید و ادعیه‌هایی چون دعای مجیر و دعای جوشن‌کبیر و اقامه نماز شب قدر، برای طهارت روح خود تلاش می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر در ادامه گفت: مراسم پرفیض و معنوی  شب های قدر  راس ساعت 22 و 30 دقیقه در جوار امامزاده احمد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام برهان و حجت الاسلام حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز