اولین کنگره سراسری مدیریت بحران اواخر تیرماه سال جاری برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۴۲۴۲۴۶
اولین کنگره سراسری مدیریت بحران اواخر تیرماه سال جاری برگزار می شود
اولین کنگره سراسری مدیریت بحران با رویکرد نظام سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه 29 الی 31 تیرماه سال جاری در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت مدیریت بحران و استفاده از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان تلاش شده است که از تمامی سازمان ها و ارگان های دخیل در بحران استفاده شود. لذا این کنگره با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بیمه سلامت، مرکز فوریت های پزشکی استان، بسیج جامعه پزشکی، شهرداری و فرمانداری کرمانشاه، ارتش جمهوری اسلامی، بهداری غرب سپاه پاسداران و سازمان هلال احمر از 31 تیر ماه به مدت سه روزبرگزار می شود.

رئیس دانشکده پیراپزشکی افزود: در این کنگره علاوه بر ایراد سخنرانی های علمی اساتید داخل کشور،  اساتید مدعو خارج از کشور نیزحضور دارند و مطالب علمی در دو بخش سخنرانی و پوستر به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. این

 کنگره دارای 18 امتیاز بازآموزی از اداره آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی برای مشمولین قانون بازآموزی است و علاوه بر شرکت اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اساتید دانشگاه آزاد، مراکز علمی کاربردی، دانشگاه رازی و پیام نور نیز با ارسال مقاله در این کنگره علمی شرکت کرده اند.

 : وی در دامه افزود دراین کنگره همچنین غرفه های نمایشگاه با ارتباط موضوعی مدیریت بحران به عنوان برنامه های جنبی برگزار می گردد که با مشارکت شرکت های صنعتی داخل و خارج استان بستری مناسب برای به اشتراک گذاری محصولات مرتبط با مدیریت بحران مانند وسایل ایمنی، اطفاء حریق، آوار برداری و فراهم شده است.

لازم به ذکر است که ریاست افتخاری کنگره را آقای دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و روسای علمی کنگره را نیز دکتر حسین کریم و خانم دکتر رضوان مدنی عهده دار هستند. دبیران علمی کنگره نیز دکتر فرید نجفی و آقای ارسلان نادری پور بوده  و دبیر اجرایی کنگره را آقای رضاپورمیرزا کلهر بر عهده دارند.

 

نظر شما