قدردانی شهردار کرمانشاه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۴:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۲۹۹
قدردانی شهردار کرمانشاه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
شهردار کرمانشاه با صدور پیامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را تحسین برانگیز دانست و از حضور حماسی مردم در صحنه نمایش اقتدار اسلام و مسلمین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، در پیام مهندس آرش رضایی آمده است: شهر کرمانشاه امروز شاهد خلق حماسه ای دیگر بود؛ مردم مومن و روزه دار کرمانشاه خیابان ها و کوچه های شهر را با حضور پر شور خود آذین بستند و باردیگر ثابت کردند که با اقتداء به فرمان ولی امر خود و با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند. در این حضور همه اقوام، اقشار و سلایق سیاسی دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک هر ایرانی است.

مردم شهید پرور کرمانشاه، با حضور گسترده خویش در تظاهرات روز قدس نشان دادند که سرزمین قدس شریف نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن، بلکه در وسعت قلبهای تمام مسلمان جای دارد و به تمام آنهایی که در سایه زور و زر خواهان نابودی تمام اندیشه و باورهای صلح طلبانه هستند ثابت کرده اند که همواره حامی و دلسوز مردم آزادیخواه و مظلوم فلسطین و همه مسلمانان جهان هستند.

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم کرمانشاه دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست. اینجانب برخود لازم می‌دانم این حضور را ارج نهاده و از همه آحاد مردم بخصوص مراجع عظام تقلید، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا، جوانان، دانشجویان و سایر اقشار تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیران و کارکنان مدیریت شهری نیز سعی کردند تا با حضور پر شور در راهپیمایی دشمن شکن این روز بزرگ، با هم و در کنار هم مسیر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سمت آرمان های اصیل آن طی نمایند. بدینوسیله از یکایک معاونان، مدیران و پرسنل محترم شهرداری و همه عزیزانی که به‌هر نحو مایة مباهات شهرداری گردیدند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

* گفتنی است که مدیران و کارکنان شهرداری کرمانشاه همراه با شهروندان کرمانشاهی با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم خود را به دشمنان اسلام نشان دادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز