دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با شهردار‌ کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۸:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۵۲۸
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با شهردار‌ کرمانشاه
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با شهردار کرمانشاه دیدار و در خصوص هم‌افزایی و تعامل و همکاری های متقابل تأکید و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، در این دیدار مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه تعامل و هم‌افزایی شهرداری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان را موجب ارتقای بهره‌وری از فعالیت‌های دو مجموعه دانست و  گفت: هم افزایی و تعامل بیشتر اداره کل تبلیغات اسلامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر به درخشش بهتر فعالیت‌های فرهنگی کمک خواهد کرد.

وی عرصه‌های تعاملی بین مدیریت شهری و تبلیغات اسلامی را متنوع دانست و گفت: اگر در توجه به معضلات شهری و فرهنگ عمومی و شهروندی همه با هم همراه و همگام باشند و کمک کنند شاهد بهره‌مندی عموم مردم از نتایج مثبت آن خواهیم بود.

وی بر نظام‌مند بودن فعالیت دستگاه‌های اجرایی تأکید و تصریح کرد: از ظرفیت نهادهای مختلف در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به معضلاتی که در اثر بهم‌ریختگی و نابسامانی محل زندگی و کار شهروندان ایجاد می‌شود، خواستار همکاری نهادهای تأثیرگذار فرهنگی برای ایجاد انسجام فرهنگی در محله‌ها شد.

مهندس رضایی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار دغدغه های بسیار در حوزه های عمرانی و خدماتی، پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز دغدغه دارند، افزود: به منظور جذب و استفاده بهتر از سرمایه‌های اجتماعی نیازمند ایجاد فضای شاد و زیبا، قابل اعتماد و مردم محور هستیم و این فضا زیر چتر مشارکت همه نهادهای فرهنگی محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز