نشست هم اندیشی شهردار با تعدادی از نخبگان اهل سنت کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۵:۳۷
کد خبر: ۴۴۱۴۴۶
شهردار در نشستی صمیمی برای هم اندیشی، با تعدادی از نخبگان اهل سنت کرمانشاه دیدار و پیرامون مشکلات و مسائل شهری و فرهنگی اجتماعی، گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، در این نشست هم اندیشی هریک از حاضرین ضمن ابراز حرسندی از اینکه شهرداری متخصص و با تجربه مفید و موثر حضور در عرصه مدیریت شهری به سمت شهرداری کرمانشاه انتخاب شده، به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مورد مشکلاتی که گریبانگیر شهر کرمانشاه است پرداختند.

بر اساس این گزارش، ترافیک، زباله، فرهنگ شهروندی، زیبایی و سیمای شهری، پویایی، سهولت، روانی و خوانایی، ایمنی، رفاه شهری و.. موضوعاتی بودند که در این هم اندیشی مطرح شد.

شهردار کرمانشاه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تیم تحت مدیریتش در طی 50 روز گذشته از تصدی مدیریت شهری کرمانشاه توسط وی اقدامات در دست انجام و برنامه های آینده و هدفگذاری ها پرداخت.

مهندس آرش رضایی با بیان اینکه نخبگان استان از هر قشر، ظرفیت‌های مناسبی برای کمک به مدیریت شهری دارند، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مدنظر مقام معظم رهبری بدون بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان اجرایی نمی‌شود و در این راه همه نخبگان می توانند برای داشتن شهری توسعه یافته تر که شهروندانش در آن شاد باشند و متعلق به خود بدانند و برایش بکوشند به ارائه فکر و پیشنهاد بپردازند و مطمئن باشند که مدیریت شهری کرمانشاه از پیشنهادات سازنده و اثرگذار استقبال می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز