تنیس روی میز

هیات تنیس روی میز پاوه، هیات برتر استان کرمانشاه در سال ۹۵ شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۱:۰۶:۰۱
کد خبر: ۵۳۳۴۲۴
هیات تنیس روی میز شهرستان پاوه در مراسم پایانی تجلیل از مدال آوران و قهرمانان پینگ پنگ استان کرمانشاه، هیات برتر استان در سال ۹۵ شد.

 

هیات تنیس روی میز پاوه، هیات برتر استان کرمانشاه در سال ۹۵ شد

 

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از خبرنگار پاوه پرس؛ در این مراسم که با حضور دکتر سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان، مهندس رحیمی معاونت استاندار، موسوی اجاق نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس و تنی چنداز مسئولین، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان استان در خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار شد، هیات تنیس روی میز شهرستان پاوه از بین کل هیات های استان بعنوان هیات برتر در سال ۹۵ انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین کیوان رمضانی نیز بعنوان مربی برتر در بین مربیان شهرستانهای استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. در این مراسم از قهرمانان و تیم های لیگ برتر باشگاهی استان نیز تجلیل شد و کیوان رمضانی با تیم شاهین کرمانشاه به مقام سوم استان دست یافت.

لازم به ذکر است کیوان رمضانی از بین کل بازیکنان مطرح در این مسابقات که چندین بازیکن ملی پوش کشوری وصاحب عنوان حضور داشتند بعنوان بهترین و امتیازآورترین بازیکن بزرگسال مسابقات لیگ باشگاهی سال ۹۵ معرفی شد.

پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس این افتخارات ارزنده را که حاصل زحمات مربیان، بازیکنان، حمایتهای اداره ورزش وجوانان شهرستان، حامیان دلسوز و خانواده های شریف بازیکنان، مردم ورزش دوست شهرستان پاوه و همچنین تلاشهای مداوم ریاست هیات جناب آقای رامین رئوفی می باشد را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می نماید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز