طرح خادم

مرحله پنجم طرح خادم در سنقرو کلیایی با موفقیت پایان یافت

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۳۴۱۷۲
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: طرح ملی خادم خانواده آماده در مخاطرات که در این شهرستان به صورت پایلوت در دی ماه امسال همزمان با سراسر کشور و 5 شهر استان کرمانشاه آغاز شده بود پنجمین مرحله آن در منطقه ارشاد سنقر با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقروکلیایی؛

یاور محمدی در بازدید از جمعیت هلال احمر سنقرو کلیایی با قدر دانی از زحمات دست اندرکاران این جمعیت افزود: دراجرای این طرح تعداد 7 تیم 2 نفره و نیروهای ارزیاب و ناظر با هدف ارائه آموزشهای تعریف شده در طرح خادم، به صورت چهره به چهره به درب منازل مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح خادم 12 مرحله ای می باشد گفت: مرحله ششم این طرح در نیمه دوم فروردین ماه آغاز و پیش بینی می شود تا سال 1400 کلیه خانوارها در شهر و روستاها از آموزشهای مورد نظر در طرح خادم توسط جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

آمادگی خانواده ها و مقابله با بلایا و بالا بردن تاب آوری جامعه در برابر مخاطرات و همچنین تغییر نگرش مردم در خطر سازه ای و غیر سازه ای، تهیه کیف اضطراری، برنامه ارتباط در شرایط اضطرار و تخلیه اضطراری، آشنایی با هشدارهای اولیه،  برنامه کمک به اعضاء آسیب پذیر و تمرین وکسب آمادگی به صورت چهره به چهره از برنامه هایی است که در اجرای طرح خادم ارائه می گردد.

 

نظر شما