سرمایه گذاری

مزیت های ویژه ای برای جذب سرمایه گذار در استان ایجاد شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۴۵۵۵
مزیت های ویژه ای برای جذب سرمایه گذار در استان ایجاد شده است
استاندار کرمانشاه گفت: برای جذب سرمایه گذاری در استان مزیت های ویژه ای ایجاد شده است که معافیت مالیاتی و فراهم شدن زیرساخت های لازم و همچنین استقبال از سرمایه گذاری و انجام شدن کارهای مربوط به سرمایه گذاری در اسرع وقت از این مزیت هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی در جلسه ای با یک هئیت سرمایه گذار برای احداث یک شهرک دارویی در استان افزود: همه مدیران در استان ملزم به استقبال و ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری هستند و طی چند مدت گذشته تلاش شده تا مزیت های مختلفی برای این مهم در استان شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: ما از هر گونه سرمایه گذاری در استان حمایت و همراهی می کنیم و در این راستا بسترهای مهمی مانند معافیت مالیاتی و گمرکی و ایجاد زیرساخت های لازم و استقبال مدیران از طرح های سرمایه گذاری در استان فراهم شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: مجموعه مدیریتی استان در حد توان و تلاش امورات مربوط به طرح های سرمایه گذاری پیگیری می کند و نمونه این موضوع پیگیری مستمر برای حل مشکل چندین طرح سرمایه گذاری در استان بوده و افراد سرمایه گذاری که با جدیت به دنبال سرمایه گذاری در استان هستند، مطمئن باشند که از سوی مدیریت ارشد استان حمایت و پشتیبانی خواهند شد.

دکتر رازانی با اشاره به اقدامات در حال انجام در استان برای کمک به روند توسعه گفت: در حال حاضر اقدمات خوبی در زمینه تسریع در اجرای طرح راه آهن، راهها و دیگر موضوعات که می تواند برای جذب سرمایه گذاری مفید باشد،  در استان در حال انجام است.

وی گفت: آنچه که واقعیت است و می تواند هم برای جذب سرمایه گذاری و هم کمک به افزایش سرمایه گذاری در استان موثر باشد به سرمایه گذاران گفته می شود و خوشبختانه در حال حاضر مزیت های خوب و اثربخشی برای جذب سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است.

در این جلسه روند اجرایی طرح شهرک دارویی که دارای چندین فاز اجرایی می باشد و قرار است در استان احداث شود، مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح با مشارکت طرف داخلی و اخارجی انجام می شود و برای فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر 113 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و این شهرک دارویی دارای 40 الی 50 واحدای مختلف دارویی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز