آخرین نماز جمعه سال ۹۵ کرمانشاه

شعار جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مستضعفان است و همه مسئولان باید مدافع مستضعفان باشند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۳۶۰۸۵
شعار جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مستضعفان است و همه مسئولان باید مدافع مستضعفان باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آخرین نماز جمعه کرمانشاه در سال 95 گفت: مسئولان باید از گرایش به تجمل گرایی و اشرافیگری پرهیز کنند و مدافع مستضعفان باشند.
 
 

به گزارش خبرگزاری برنا؛  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه کرمانشاه در سال ۹۵ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود با اعضای مجلس خبرگان رهبری، اهمیت امر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را متذکر شدند و بر این اساس همه ما ملزم به پیاده کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم و آثار اقتصاد مقاومتی باید بر سر سفره های مردم بیاید.

امام جمعه کرمانشاه پرهیز از اشرافیگری و گرایش به تجمل گرایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شعار جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مستضعفان است و همه مسئولان باید مدافع مستضعفان باشند.

آیت الله علما با تأکید بر لزوم جدیت مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، افزود: عدم اعتماد و مبارزه بی امان با استکبار باید نصب العین ما باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه شخصیت والای حضرت زهرا سلام الله علیها را یادآور شد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب در مکتب اسلام رشد کرد و اقتدار و قدرت اسلام را به جهان نشان داد.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین خطرات دنیای مجازی را متذکر شد و افزود: دشمن باور و اعتقاد جوانان ما را هدف قرار داده و از این رو باید مراقب باشیم.

آیت الله علما بر تعامل دولت و ملت در راستای ترویج باورها و ارزش و مقابله در برابر دشمنان تأکید کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن سال نو، توصیه می‌شود تا این ایام را در اماکن مقدس بگذرانیم.

 

نظر شما