دکتر حسین کریم

پروژه های زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۹۷ تمام میشود

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۳:۱۱
کد خبر: ۵۳۶۶۸۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام پروژه های زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 97 خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛

 دکترحسین کریم در جمع خبرنگاران در تشریح مهمترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 97،  از افتتاح بیمارستان سوختگی کرمانشاه در شهریور 96 خبرداد و اظهارداشت: 50 درصد تجهیزات این پروژه را دریافت کرده ایم و با تکمیل شدن آن درهفته دولت سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: زایشگاه های مدرن یا همان LDR ها برای همه شهرستان های استان طراحی شده است که در صورت آماده شدن در سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه در فرودین ماه به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: این زایشگاه ها فضای آرام بخشی را برای زایمان بانوان باردار فراهم می کنند که تمایل آنان را به انجام عمل سزارین کاهش می دهد. در این زایشگاه ها بستری فراهم شده که خانواده زائو در کنار وی قرار دارند.

وی افتتاح بیمارستان پاوه را از دیگر پروژه هایی معرفی کرد که در هفته دولت بهره برداری خواهد رسید و تصریح داشت: در حال حاضر در 14 کلینیک در کل استان در حال ساخت است که دو کلینیک آن در شهر کرمانشاه واقع شده است.

دکتر کریم مرکز شیمی درمانی و رادیو تراپی بیمارستان امام رضا(ع)، افتتاح بیمارستان ثلاث باباجانی و اورژانس بیمارستان طالقانی و امام رضا(ع) را از دیگر پروژه های سال 97 دانشگاه اعلام کرد و گفت: در بهار 96 کلنگ احداث دانشکده های داندانپزشکی، مامایی و پرستاری و پیراپزشکی زده خواهد شد و پیش بینی می شود ظرف 2 سال به بهره برداری برسند.

وی از اخذ موافقت جهت ساخت بیمارستان روانسر خبرداد و بیان داشت: در تلاش هستیم بیمارستان این شهر 64 تختخوابی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان یادآورشد: پروژه های زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 97 به اتمام خواهند رسید.

1200px-دانشگاه_علوم_پزشکی_و_خدمات_بهداشتی_درمانی_کرمانشاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز