گردشگری

فرماندار هرسین: تکمیل ظرفیت اقامت هتل کاروانسرای بیستون

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۴:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۷۱۲
فرماندار هرسین: تکمیل ظرفیت اقامت هتل کاروانسرای بیستون
فرماندار هرسین از تکمیل شدن ظرفیت اقامت هتل کاروانسرای بیستون طی ایام نوروز خبرداد.

فرماندار هرسین /کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛

امیرشاه آبادی در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی بیستون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان هرسین زودتر از سایر شهرستان های استان ستاد خدمات سفر خود را از اواخر آذرماه تشکیل داد، اظهارداشت: علی رغم اینکه شهرستان های صحنه و کنگاور در ورودی استان قرار دارند اما چون در مسیر تردد مسافرین نوروزی قرار ندارند عملا بیستون اولین نقطه ای است که گردشگر می تواند در آن رسوب و اقامت پیدا کند.

 

وی با اشاره به وجود آثار متعدد تاریخی در شهر بیستون و طبیعت زیبای آن، ادامه داد: از این رو تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده تا مسافرین نوروزی در آسایش باشند و اقامتگاه های موقتی نیز در نظر گرفته شده است.

فرماندار هرسین هتل کاروانسرای شاه عباسی بیستون (هتل لاله) را از باشکوه ترین هتل های ایران دانست و  افزود: این هتل کاروانسرا در یک موقعیت ویژه قرار دارد بطوریکه آثار تاریخی بی نظیری مانند فرهاد تراش، کتیبه بیستون و مجموعه تاریخی روستای بیستون کهنه در مجاورت آن واقع گردیده است.

وی از هماهنگی تمام دستگاه های خدمات رسان شهرستان هرسین جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی خبرداد و تصریح داشت: بر اساس آمار بدست آمده از تاریخ 26 اسفند ماه تا 7 فروردین ماه بیش از 23 هزار نفر از سایت بیستون بازدید داشته اند.

شاه آبادی با بیان اینکه 21 هزار نفر از خود شهرستان هرسین نیز بازدید داشته اند، گفت: پیش بینی می شود مجموعا 45 هزار نفر بازدید کننده در این ایام داشته باشیم که رقم قابل قبولی است.

وی از تکمیل شدن ظرفیت اقامت هتل کاروانسرای بیستون طی ایام نوروز خبرداد و در پایان یادآور شد: قطعا قرار گرفتن کاروانسرای شاه عباسی بیستون با ظرفیت پذیرش 120 نفر میهمان در کنار آثار تاریخی و طبیعت چشم نواز بیستون جاذبه های خاص خود را دارد.

هتل کاروانسرای عباسی بیستون/کرمانشاه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز