وزیر کشور ؛

مرز نشینان از کسانی که در امر قاچاق نقش آفرینی می کنند مجزا هستند

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۹۰۹
مرز نشینان از کسانی که در امر قاچاق نقش آفرینی می کنند مجزا هستند
وزیر کشور؛ بخش عمده مردمی که در مرز زندگی می‌کنند امورات آن‌ها وابسته به مبادلات مرزی است، لذا باید این افراد از کسانی که در امر قاچاق نقش‌آفرینی می‌کنند مجزا شوند.

پاوه میزبان وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پیش از ظهر امروز در جمع علما، روحانیون، مردم پاوه و اورامانات در مسجد جامع این شهرستان، اظهار داشت: مردم پاوه به‌دلیل ایستادگی، ایثار و استقبال از شهادت، استمرار جهاد‌، استقامت و مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ضد‌انقلاب، برگ‌زرین و پرافتخاری را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

وزیر کشور به روزهای حصر پاوه اشاره و بیان کرد: وقتی امام خمینی(ره) با صدور پیامی اعلام کردند حصر پاوه باید شکسته شود، مردم همه به سوی این منطقه بسیج شدند.

وی با اشاره به ثبت تاریخی رشادت‌های مردم پاوه در طول دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: برای دفاع از دین خدا در موارد محدودی اجازه جهاد و قتال داده می‌شود که باید دین را به‌خوبی معرفی کرد، حال جمهوری اسلامی مدعی چنین حکومتی است که بر دل‌ها حکومت کند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه ملت‌ها از لیبرالیسم خسته هستند، اضافه کرد: دعوت به عشق، وحدت، مهربانی و خداجویی، تفاوت حکومت اسلامی با حکومت‌های مادی‌گرا که هویت انسانی را هدف قرار داده‌اند، است.

وی اسلام را دین محبت و نوع‌دوستی معرفی کرد و ادامه داد: اگر ما واقعیت اسلام را درست معرفی کنیم مردم دنیا فوج فوج به آن خواهند گروید و مهربانی و عشق جایگزین خشونت و ترور می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به اثرات مخرب تفکرات انحرافی نظیر داعش و گروه‌های تندرو که اسلام را ستیزه‌جو و دین خشونت معرفی می‌کنند، گفت: این فکر و حرکت آن‌ها موجب اسلام هراسی در دنیا می‌شود.

وی رتبه بالای بیکاری استان را زیبنده مردم کرمانشاه ندانست و خاطرنشان کرد: باید این مشکل برای همیشه حل شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: بخش عمده مردمی که در مرز زندگی می‌کنند امورات آن‌ها وابسته به مبادلات مرزی است، لذا باید این افراد از کسانی که در امر قاچاق نقش‌آفرینی می‌کنند مجزا شوند.

وی به جدیت وزارت کشور در راستای رسمی شدن مرز شوشمی اشاره کرد و افزود: مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است و با توجه به شلوغی‌ها و درگیری‌ها آن‌سوی مرزها تا حدودی در دادن مجوزها تاخیر رخ داده است.

 

نظر شما