کرمانشاه

آتش سوزی بازار زرگرها مهار شد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۲:۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۴۱۲۰۱
آتش سوزی بازار زرگرها مهار شد
سرپرست سازمان آتشنشانی کرمانشاه از مهار کامل آتش سوزی بازار زرگرهای کرمانشاه پس از حدود 4 ساعت خبر داد.

آتش سوزی بازار زرگرها /کرمانشاه 1

به گزارش خبرگزاری برنا؛

آتشپاد غلامرضا رضایی با اشاره به شروع آتش سوزی در بازار زرگرها از ساعت 15 روز جمعه (18 فروردین) گفت: در پی وقوع این حادثه با اطلاع به تمامی ایستگاه ها تمامی نیروهای آتشنشانی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

 
وی از مهار آتش سوزی خبر داد و افزود: متاسفانه این حادثه خسارت های مالی فراوانی بر جای گذاشته است.
 
وی افزود: در حال حاضر حدود 10 تا 15 مغازه دچار حریق شده و برآورد کلی خسارت این آتش سوزی نیاز به کار کارشناسی دارد.
 
رضایی به تعطیلی بازار در روز جمعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به علت تعطیلی بازار با حضور اندک جمعیت در محل مواجه بودیم و این امر علاوه بر پیشگیری از آسیب های انسانی، موجب تسریع در امر امدادرسانی شد.
 
سرپرست سازمان آتشنشانی کرمانشاه تاکید کرد: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
 
رضایی تصریح کرد: در حال حاضر در حال خاموش کردن پسماندهای آتش و تخلیه مغازه ها برای جلوگیری از آسیب های احتمالی هستیم.
 
گزارش حادثه 
 
روز جمعه مورخه 96.1.18 در ساعت 15.25 دقیقه یک مورد حریق به مرکز فوریتهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اعلام که بلافاصله اکیپ پیش رو سازمان به محل اعزام و پس از بررسی اولیه و بررسی محل حریق و باتوجه به وسعت آتش سوزی نیروهای کمکی 9 ایستگاه به محل اعزام و نیروهای ستادی و عملیاتی استراحت فراخوان و به محل حادثه گسیل داده شدند و اقدام به اطفاء حریق نمودند و در ساعت 19 حریق کاملا اطفاء و کنترل گردید در حادثه تعداد 30 دستگاه خودرو امدادی و اطفاء ی . سرپرست سازمان و 100 نفر نیروی ستادی و عملیاتی در محل انجام وظیفه نمودند.
لازم به ذکر است مسولین ارشد استان جناب آقای دکتر رازانی استاندار محترم جناب آقای مهندس نیک کردار معاونت امور عمرانی استانداری جناب آقای رنجبر فرماندار محترم کرمانشاه جناب آقای مهندس محمودیان مدیر کل محترم بحران استان جناب آقای مهندس رضایی شهردار محترم کلانشهر کرمانشاه جناب آقای مهندس رحیمی معاونت محترم خدمات شهری شهرداری و سایر مدیران شهرداری کرمانشاه و نیروهای اداره اجرائیات و مسولین حراست شهردای در محل حضور داشتند و بر امورات نظارت و هماهنگی های لازم را با سایر ارگانها انجام دادند.
 
لازم به ذکر است در این حادثه چوب تشکیل دهنده سقف شیروانی دچار حریق شده بود که حدودا 30 مغازه را تشکیل میداد دچار حریق گردیده بودند بوسیله تجهیزات موجود برش داده شد و چند باب از مغازه های که احتمال ریزش آوار داشتند تخلیه گردید.
 
ضمنا نیروهای فوریتهای پزشکی و آتش نشانی شرکت پالایش نفت کرمانشاه جهت کمک رسانی احتمالی به نیروهای آتش نشانی در محل حضور داشتند و در پایان کار مسولین یاد شده بالا و شهروندان و معازه داران از عملکرد سریع و بموقع آتش نشانی کرمانشاه و نیروهای آن تشکر و قدردانی نمودند و 2 دستگاه خودرو اطفایی در طول شب بعد از حادثه جهت جلوگیری از روشن شدن احتمالی پسمانده های حریق در محل حادثه مستقر گردیدند خوشبختانه در این حادثه هیچگونه خسارت جانی متحمل شهروندان نگریده و تنها احدی از نیروهای آتش نشان از ناحیه دست دچار شکستگی گردیده و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شد علت حریق توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز