هواشناسی

گرد وغبار و رگبار پراکنده باران در استان کرمانشاه

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۱۷۰۱
گرد وغبار و رگبار پراکنده باران در  استان کرمانشاه
کارشناس ادراه کل هواشناسی استان گفت: با ورود موجی ناپایدار به جو استان، از فردا گرد وغبار و رگبار پراکنده باران برای استان کرمانشاه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارشناس ادراه کل هواشناسی استان گفت: صبح امروز ورود توده گرد و غبار به نواحی مرزی استان دید افقی را در این مناطق به هزار متر کاهش داد که این توده گرد و غبار با تشدید وزش باد به تدریج از جو منطقه خارج شد.

باقرآبادی با بیان اینکه فردا و پس فردا موجی ناپایدار از جو استان عبور می‌کند که باعث رگبار باران و رعد وبرق بویژه در نواحی شمالی استان خواهد شد، افزود: همچنین از فردا احتمال تشدید وزش باد در منطقه وجود دارد که ممکن است باعث غبار آلود شدن نواحی مرزی به ویژه در روز دوشنبه شود.

وی با اشاره اینکه روز سه شنبه شرایط نسبتاً پایداری بر جواستان حاکم است، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده سامانه ناپایدار دیگری مجدداً به منطقه نفوذ می‌کند که شدت و گسترش بارش‌ها در روز جمعه و شنبه خواهد بود.

باقرآبادی همچنین اظهار داشت: پیش بینی می‌شود دمای امشب کرمانشاه در خنک‌ترین ساعات به ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و فردا در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز