دکتر رازانی؛

صدور مجوز برای سرمایه گذاران کوتاه تر می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۶:۵۱
کد خبر: ۵۴۲۲۹۷
استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان تمام تلاش های خود را به کار خواهد گرفت تا فرایندهای صدور مجوز و دریافت پروانه کوتاه تر شوند و سرمایه گذاران با سهولت بیشتری این مراحل اداری را طی کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر رازانی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استانداری کرمانشاه اظهار داشت: تسهیل در فرایند جذب سرمایه گذاری و رفع موانع موجود در این زمینه یکی از رویکردها و برنامه های جدی دولت تدبیر و امید است که با جدیدیت دنبال شده و قدم های عملی مهمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این دولت برداشته شده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در داخل استان نیز طی این سال ها یکی از مشکلات همیشگی که در زمینه سرمایه گذاری وجود داشته موضوع طولانی بودن روند دریافت مجوزهای سرمایه گذاری بوده است.

این مقام عالی اظهار داشت: در این راستا فرایندهای صدور مجوزها و پروانه ها در ادارات مختلف را در کارگروه اشتغال استان دوباره بررسی خواهیم کرد و با شناسایی موانع کند شدن فرایند سرمایه گذاری، آن ها را رفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان تمام تلاش های خود را به کار خواهد گرفت تا فرایندهای صدور مجوز و دریافت پروانه را کوتاه و کوتاه تر شود و سرمایه گذاران بتوانند با سهولت بیشتری این مراحل اداری را طی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز