ورزش

مقام دوازدهم آسیا با حضور ندا شهسواری برای تیم پینگ پنگ بانوان ایران

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۵:۱۶
کد خبر: ۵۴۳۴۴۰
مقام دوازدهم آسیا با حضور ندا شهسواری برای تیم پینگ پنگ بانوان ایران
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از کسب مقام دوازدهمی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور ندا شهسواری بانوی کرمانشاهی خبر داد.
به گزارش سرویس ورزشی  خبرگزاری برنا، بهرام کنجوری اظهار داشت: تیم پینگ پنگ بانوان ایران در اولین مسابقه خود با حساب سه بر صفر ترکمنستان را شکست داد که ندا شهسواری یکی از بازیکنان ایران در این دیدار بود و توانست حریف خود را شکست دهد.

 

کنجوری ادامه داد: تیم ایران در دومین مسابقه خود با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری و مریم صامت سه بر صفر قرقزیستان را از پیش رو برداشت که در این دیدار هم شهسواری مقابل حریف خود صاحب پیروزی شد.

 

وی با بیان اینکه تیم ایران در سومین مسابقه نیز سه بر صفر از سد ماکائو گذشت، گفت: شهسواری به عنوان سرگروه تیم ایران در این رقابت نیز مقتدرانه بر حریف خود صاحب برتری شد.

 

دبیر هیات پینگ پنگ بانوان ایران افزود: تیم بانوان ایران مرحله حذفی به مصاف مالزی رفت و در دیداری نزدیک با حساب سه بر دو مغلوب حریف شدند.

 

کنجوری ادامه داد: در این مسابقه ندا شهسواری دو بار به میدان رفت که در یک مسابقه پیروز شد و در دیدار دیگر نتیجه را واگذار کرد.

 

وی تصریح کرد: با این شکست، تیم بانوان ایران برای کسب مقام یازدهم به مصاف قزاقستان رفت اما با قبول شکست سه بر صفر و در دیداری که شهسواری در آن حضور نداشت مغلوب و در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

 

نظر شما