فلاحی:

پژوهش زیربنای توسعه است

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۵:۱۳
کد خبر: ۵۴۴۱۶۵
پژوهش زیربنای توسعه است
رئیس مرکز برنامه ریزی نوسازی اداری و توسعه فنآوری و اطلاعات استانداری گفت: پژوهش زیربنای توسعه است و مدیران برای توجه به این بخش وظیفه مهمی به عهده دارند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، معارف فلاحی در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: بسیاری از مشکلات با اجرای طرح های پژوهشی قابل رفع است زیرا پژوهش زیربنای توسعه هر کشور است.

وی خاطرنشان ساخت: دستگاه ها برای جذب اعتبار و اجرای طرح های پژوهشی باید جدیت داشته باشند و برای اجرای این طرح ها از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی تصریح کرد: مدیران باید ضمن توجه ویژه به طرح های پژوهشی، خلاق و نوآور باشند و تلاش کنند تا از حداقل امکانات حداکثر بهره وری را برای حل مشکلات داشته باشند.

فلاحی خواستار تنظیم یک شیوه نامه برای پایبندی و تعهد همه مدیران برای توجه بیش از پیش به طرح های پژوهشی در ادارات ذیربط خود شد و گفت: همه موظف هستند با همدلی و همفکری به اجرای این شیوه نامه پایبند باشند و ضمن توجه به اولویت های پژوهشی، استفاده از ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه ها را از اولویت های کاری خود بدانند تا تحولی اساسی در بخش پژوهش استان رخ دهد.

وی در پایان افزود: اجرای طرح های پژوهشی علاوه بر تسریع در  مشکلات، منجر به حداکثر بهره وری در استفاده از امکانات خواهد شد.

در این جلسه آخرین بررسی های صورت گرفته در خصوص اولویت ها و وضعیت طرح های پژوهشی مصوب سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز