قصرشیرین

۳۹ داوطلب شوراهای اسلامی شهر در قصرشیرین تایید صلاحیت شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳:۴۲
کد خبر: ۵۴۸۰۷۲
۳۹ داوطلب شوراهای اسلامی شهر در قصرشیرین تایید صلاحیت شدند
با اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از مجموع 43 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، 39 تن تایید صلاحیت و چهار تن رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرماندار قصرشیرین روز شنبه اعلام کرد: از مجموع 43 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، 39 تن تایید صلاحیت و چهار تن رد صلاحیت شدند.


فرامرز اکبری افزود: از افراد داوطلب تایید صلاحیت شده، 36 تن مرد و سه تن زن هستند که رد صلاحیت شدگان را یک تن خانم و سه تن آقا شامل می شود که از امروز به مدت سه روز فرصت اعلام اعتراض به هیات نظارت استان کرمانشاه را دارند.

وی همچنین شمار داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین را 105 اعلام کرد که همگی تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: جمعیت شهر و روستاهای بخش سومار نیز برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به حد نصاب نرسیده است.

اکبری اضافه کرد: به طور یقین در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم با حضور گسترده و بالای مردم خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز