فرماندار کرمانشاه؛

۲ هزارو۶۵۷ نفربرای انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶:۱۷
کد خبر: ۵۴۸۰۸۸
۲ هزارو۶۵۷ نفربرای انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند
فرماندار کرمانشاه با مشخص شدن نتیجه برسی صلاحیت کاندیداها اعلام کرد : 2 هزارو657 نفربرای انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستای کرمانشاه احراز صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فضل الله رنجبر روز شنبه اظهار کرد: در حوزه شهری و در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت نام کردند، صلاحیت 364 نفر در هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات تائید شد.


وی افزود: هفت نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند و 31 نفر نیز صلاحیت آن ها در هیات های اجرایی و نظارت احراز نشد.

رنجبر ادامه داد: از مجموع افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشد، 27 نفر در حوزه شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در حوزه شهرهای ماهیدشت، کوزران و هلشی بودند.

فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: در شورای چهارم 210 نفر در مجموع تائید صلاحیت شدند و صلاحیت 51 نفر در شهرهای یاد شده احراز نگردید.

وی خاطرنشان کرد: در حالی در شورای پنجم 31 نفر صلاحیت آن ها احراز نشد که آمار ثبت نام ها نسبت به شورای قبلی 82 درصد افزایش نشان می داد.

رنجبر همچنین به تائید صلاحیت شدگان شورای روستاهای بخش های تابعه شهرستان کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 356 نفری که ثبت نام کرده بودند صلاحیت 2 هزار و 293 نفر تائید شد اما صلاحیت 63 نفر احراز نگردید.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز (دوم اردیبهشت) مراتب تائید یا رد صلاحیت نامزدها به آن ها اعلام می شود، گفت: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشده می توانند از فردا (سوم اردیبهشت) به مدت چهار روز و تا تاریخ ششم اردیبهشت اعتراض خود را کتبا اعلام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان شورای شهر در مدت یاد شده باید به هیات نظارت بر انتخابات استان و داوطلبان شورای روستا نیز باید به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان های تابعه خود مراجعه کنند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز