معاون فرماندارجوانرود:

برای اشتغال مددجویان کمیته امداد نیاز به آموزش های متعدد است

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۲۴:۱۷
کد خبر: ۵۴۸۱۵۷
معاون فرماندارجوانرود با اشاره به شعار امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین نیاز های مددجویان تحت حمایت است که جهت تحقق این امر نیاز به اموزش های متعدداست.
به گزارش خبرگزاری برنا، کمال شهسواری در آیین اختتامیه کلاس های آموزشی مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره ) جوانرود با تقدیر از رویکرد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با برگزاری کلاس های آموزشی ومهارتی افزود: برگزاری این دوره های آموزشی مبتنی براشتغال پایدار و متناسب با بازار کار و پتانسیل موجود در هر منطقه خدمتی ارزنده کمیته امدادبه مددجویان است.

وی اظهارداشت : امیدواریم با برگزاری دوره های آموزشی ومهارت آموزشی شاهدایجال اشتغال برای مدد جویان تحت حمایت باشیم.
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرود نیز گفت: امسال شش میلیاردو 300 میلیون ریال برای آموزش 44 نفر از مددجویان کمیته امداداین شهرستان هزینه شده است.
عزیز مرادویسی افزود: همچنین برای کمک لوازم آموزشی وبسته های تشویقی به هریک از این کارآموزان 100 هزارتومان واز سوی آموزشگاه پژوتن سه دستگاه چرخ خیاطی به این کارآموزان اهدا شده است.
وی اظهارداشت : سال گذشته نیز یکهزارو 438 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان جوانرود آموزش های لازم را درزمینه پایدارسازی ، مهارت وآموزش کارآفرینی وکارآموزی را فرا گرفتند.


 

تصاویر

 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز