فرماندار سنقرو کلیایی:

دستگاهها بایستی برای جذب سرمایه گذارفضای مناسبی را فراهم کنند

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۶:۳۸
کد خبر: ۵۴۸۶۲۸
فرماندارسنقروکلیایی گفت: تمامی مسئولین و کارشناسان دستگاههای ذیربط موظفند در راستای ایجاد فضای مناسب برای به ثمر رسیدن طرح های سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا، یاور محمدی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری سنقرو کلیایی افزود: با توجه به آبگیری سد جامیشان، زیر ساخت های لازم در این مکان برای تولید و اشتغال از قبیل کشت گیاهان دارویی، احداث باغ و پرورش ماهی ایجاد شده و ادارات ذیربط بایستی اقدامات بعدی را در این خصوص انجام دهند.

وی کشت زعفران را به عنوان یکی دیگر از ظرفیتهای مناسب برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ذکر کرد و گفت:با توجه به هزینه بر بودن مراحل کشت آن،  جهاد کشاورزی درصورت معرفی کشاورزان علاقمند به کشت زعفران، در کمیته برنامه ریزی برای اخصاص اعتبار اقدام خواهد شد.

امام جمعه سنقرو کلیایی هم شناسایی قابلیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان برای سرمایه گذاری را ضروری دانست و گفت:افرادی که قدم در راه اجرای طرح دارند بایستی اطلاعات کاملی از ابتدا تا انتهای آنها داشت باشند.

حجت الاسلام مجید صفدری تریبون نمازجمعه را به عنوان فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی طرحهای قابل اجرا در شهرستان ذکر کرد و گفت: دستگاههای اجرایی می توانند در راستای معرفی طرح های اشتغالزایی، قبل از خطبه ها مردم راآگاه نمایند.

در پایان از دستگاهتای کمیته امداد امام(ره)، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت که در سال گذشته در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد بیشترین فعالیت را داشته اند با اهداء هدایا و لوح تقدیر قدر دانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز