گیلانغرب

جلسه آموزشی هیاتهای اجرایی انتخابات برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۵۰۰۹۳
جلسه آموزشی هیاتهای اجرایی انتخابات برگزار شد
جلسه توجیهی ، آموزشی اعضای هیاتهای اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، در این جلسه تمامی مراحل مختلف برگزاری انتخابات توسط مدرس اعزامی از استان برای هیاتهای اجرایی تشریح و آموزش های لازم ارائه شد.
همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در سخنانی عرصه انتخابات را برای نظام اسلامی وملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده خواند و با تاکید بر ضرورت توجه به قانون ،منشور انتخاباتی ، امانت داری  وصیانت از آراء مردم ابراز امیدواری نمود با تلاش و همکاری همه عوامل  انتخاباتی سالم ومورد رضایت خداونددر 29 اردیبهشت ماه برگزار گردد.
وی با بیان اینکه  درحال حاضر تعداد نامزدهای انتخابات شورای شهر گیلانغرب 62 نفر و شهر سرمست 25 نفر است گفت در حوزه شهر گیلانغرب تاکنون 4 نفر و در شهر سرمست یک نفر انصرافی داشته ایم.
همتی همچنین تعداد نامزدهای انصرافی در بخش مرکزی را تاکنون 8 نفر و در بخش گواور 5 نفر اعلام نمود و گفت در مجموع 691 نامزد در سطح شهروروستا تا این لحظه در عرصه رقابت قراردارند. 
 
وی تعداد شعب اخذ رای راهم در سطح شهرستان 109 شعبه اعلام کرد در بخش مرکزی 81 و در بخش گواور 51 روستا واجد شرایط انتخابات شوراها هستند.                                  

 

نظر شما