سنقروکلیایی:

یادواره شهدای بی سیم چی درسنقروکلیایی برگزارشد

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۲:۲۲
کد خبر: ۵۵۰۱۱۲
پنجمین یادواره سراسری شهدای بی سیم چی با حضور امام جمعه، فرماندار، دیگر مسئولین و میهمانانی از سراسر کشور در محل مسجد حضرت جواد الائمه(ع) سنقرو کلیایی برگزارشد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، امام جمعه سنقرو کلیایی شب گذشته در مراسم یادواره 24 شهید بی سیم چی،  عزت، افتخار و بزرگی و امنیت ملت ایران اسلامی را به برکت جانفشانیهای شهدا دانست و گفت: شهدای بی سیم چی در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس افتخار آفریدند و نقش موثری در پیروزی رزمندگان ایفا نمودند.

حجت الاسلام مجید صفدری افزود: راه شهدا بر گرفته از حضرت امام حسین(ع) برای حفظ انقلاب و ارزشهای دینی است و امروز هم کسانی که یادو خاطره شهدا و هدف آنها را دنبال و در مسیر شهدا گام برمی دارند یادشان را زنده میکنند و قدردان شهدا هستند و نمی گذارند به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیست گفت: تفکر شهیدان که توانست انقلاب را حفظ کند باید زنده نگه داشته شود و کمک به این راه و این مسیرارزشمند نیاز به ایثاردارد.

امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: حیات و زندگی ظلم، درظلم کردن است و اگر ظلم نکند نابود می شودو این مردم هستند که بایستی با بیداری و هوشیاری در مقابل ظلم بایستند.

در ادامه 4 رزمنده بی سیم چی آن دوران به بیان خاطرات ارزشمندی ازعملیاتهای دفاع مقدس پرداختند.

رونمایی از تمبر شهدای بی سیم چی، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و دیگر سرودهای انقلابی توسط گروه موزیک ارتش، اجرای سرود توسط گروه سرود جوانان با حمایل بی سیم و تشییع پیکر مطهر شهدا به صورت نمادین و قدردانی از از خانواده های معظم شهدای بی سیم چی با اهداء تمثال مبارک شهیدانشان از دیگر برنامه های یادواره شهدای بی سیم چی بود.

 

نظر شما