دکتر رازانی خبر داد:

گزارش ۸ هزار صفحه ای سند آمایش استان به زودی بررسی می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۹:۰۲
کد خبر: ۵۵۱۰۵۸
استاندار کرمانشاه گفت: گزارش 8 هزار صفحه ای فاز اول سند آمایش استان توسط دانشگاه رازی آماده شده و این گزارش به زودی به شکل مفصل با حضور کارشناسان حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر رازانی ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تهیه طرح های آمایش یکی از اهداف اصلی سال های گذشته در کل کشور از جمله استان کرمانشاه بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: سه سال قبل در دوره دولت تدبیر و امید تدوین طرح آمایش استان به دانشگاه رازی سپرده شد که این کار در راستای تقویت مجموعه های علمی و پژوهشی استان و انجام بهتر کار صورت گرفته است.

این مقام عالی استان عنوان کرد: دانشگاه رازی طی سال های گذشته به شکل گسترده به این موضوع پرداخته و در فاز نخست یک گزارش 8 هزار صفحه ای ارایه کرده است.

وی ادامه داد: این گزارش به زودی در یک نشست نیم روزی به شکل مفصل و با حضور کارشناسان حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دکتر رازانی با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی؛ عنوان کرد: در این مرحله باید برنامه ششم توسعه استان را تهیه کنیم.

 

سند آمایش استان در کنار سند توسعه کشور نقش یک سند بالادستی را در این روند پیدا می کنند.

 

در این زمینه با بهره گیری از سندهای توسعه کوتاه مدت شهرستان ها تلاش می کنیم یک برنامه توسعه 5 ساله بسیار منسجم تر و بهتر برای استان تهیه کنیم.

 

نظر شما