فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی:

اعتبار پروژه استخر ثلاث باباجانی تخصیص یافت

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۵۱۰۸۲
شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی با محوریت توزیع اعتبارات به ریاست اکبری فرماندار و با حضور کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزارشد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا، علی اکبر اکبری فرماندار شهرستان در این جلسه ابتدا به در مورد انتخابات پیشرو مطالبی را بیان کرد و گفت برنامه ریزی های لازم در جهت برگزاری انتخابات براساس زمان بندی انجام شده است و همه تلاش کنند که زمینه های مشارکت حداکثری فراهم شود.

 

اکبری در ادامه به خدمات دولت در منطقه پرداخت و بیان کرد دولت تدبیر وامید خدمات مطلوبی در حوزه های مختلف در شهرستان انجام داده است .


وی در ادامه افزود طرح انتقال مامیشان به شهرستان مشکلات آب شرب بیش از ۳۵ روستا را تا حدودی حل کرد
بخصوص‌ روستاهای نوار مرزی که از قبل مشکل داشتند امروز با تدابیر دولت مرتفع شده است.


اکبری در ادامه به طرح بزرگ گرمسیری اشاره کرد و گفت تامین اعتبار و پیشرفت بالای ۷۰درصد این پروژه از برکات برجام بود که دولت تمام توان خود را به کار گرفت که اعتبارات لازم را به موقع تزریق کند و امروز خوشبختانه شاهد هستیم که فاز اول ان شامل نهصد هکتار از زمین ها که ۷۰۰هکتار برای آبیاری کشاورزی و ۲۰۰هکتاربرای آبیاری باغات در حال انجام است که میتوان گفت با پایان این پروژه انقلاب عظیمی در بخش کشاورزی شاهد باشیم.

فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه سخنان خود به سایر پروژه های در حال انجام در شهرستان اشاره کرد وگفت: اعتبار لازم جهت اتمام پروژه جاده اصلی ثلاث باباجانی، جوانرود با مساعدت دکتر رازانی استاندار محترم کرمانشاه تخصیص یافته است که در بازدید استاندار محترم از تونل قالیچه با دستور تغییر سرفصل فصل اعتباراین ۱۶ کیلومتر فراهم شده است وپروژه فعال است.


اکبری در ادامه به انتقال آب سدازادی به دشت حر اشاره کرد و گفت فاز اول آن که ۳۴۰هکتار میباشد پایان یافته و فاز دوم با ۴۸۰هکتار در حال انجام است و برای باغات دشت حر نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.


وی در ادامه به تخصیص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد وافزود دولت تدبیر و امید تمام توان خود را بکار گرفت تا اعتبارات این پروژه ها رو تامین کند در حالی که دولت قبل که ادعای دیگری داشت این پروژه هارو نادیده گرفت.


فرماندار شهرستان در ادامه جلسه میزان اعتبارشهرستان ثلاث باباجانی براساس شاخص ها رو ۴۲میلیاردریال شامل ۱۰۰پروژه شاخص که مهم ترین آن میتوان به اختصاص اعتبار به استخر سرپوشیده که قبلا رها شده و نیز تخصیص اعتبار به باغات قلقله اشاره کرد.


اکبری خاطر نشان کرد با توجه به اینکه شهرستان ثلاث باباجانی نسبت به سایر شهرستان ها از محرومیت بیشتری برخوردار است و چون توزیع طبق شاخص ها است مجلس شورای اسلامی ایران باید این شاخص ها رو براساس مناطق محروم در نظر میگرفت.


وی در پایان از مسئولین خواست از تمام ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.


در این جلسه ریز اعتبارات فوق با تفکیک پروژه ها توسط کارشناس سازمان برنامه و بودجه اعلام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز