امام جمعه روانسر :

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۵:۰۷
کد خبر: ۵۵۱۱۰۱
امام جمعه روانسر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و همه اقشار جامعه باید در انتخابات مشارکت فعال و پرشوری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه روانسر افزود: در آستانه 2 انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز قرار داریم که در این روزها وظیفه ما در انتخاب کاندیداهای اصلح و وظیفه شناس بسیار حساس و کلیدی است.

وی تاکید کرد: آحاد مردم باید برحسب وظیفه و شناخت کامل در 2 انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت جدی داشته باشند.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه شغل معلمی برگرفته از رسالت انبیاست اظهار داشت: مقام معلم از دیدگاه قرآن کریم بسیار رفیع، ارزشمند و قابل احترام است و  همه باید تلاش کنیم که نسلی با ایمان و با تقوا را پرورش دهیم

ماموستا غفوری تصریح کرد: : معلمان مشعل داران علم و فضیلت هستند تا بستر سعادت انسان را فراهم کنند و انسان بتواند در همه عرصه ها به رشد و ترقی دست یابد.

وی با شاره به فرارسیدن روز جانباز ، سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگران انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیمودن پله های پیشرفت، اقتدار و مطرح شدن نام ایران در دنیا مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهداء و جانبازان می باشد

خطیب جمعه روانسر اظهار داشت: دین مبین اسلام ، حاوی نکات غنی و ظریف از بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی ، ضامن سلامت فردی و اجتماعی است.

ماموستا ملا عبدالله غفوری ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی ؛  به واقعه معراج پیامبر اشاره کرد و گفت: واقعه شب معراج ،  معجزه بزرگی برای پیامبر(ص) بود و  امروز بهترین راه برای ترویج دین مبین اسلام و حفاظت از دستاوردهای معراج پیامبر اعظم (ص) ترویج مکارم اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی افزود:  حادثه ی اسراء و معراج پیامبر اکرم دارای حکمتها و اندرزها و درسهای بی شماری است که قرآن کریم در سوره نجم به صراحت در‌باره معراج پیامبر(ص) سخن گفته است.

امام جمعه روانسر با برشمردن فیوضات ایام پرخیر و برکت ماه شعبان  به تبیین بهره گیری و انس با خداوند متعال در این ماه پرفیض پرداخت .

 

نظر شما