مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه :

بسیاری از اماکن ورزشی هرسین شرایط مناسبی ندارند

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۷:۵۹
کد خبر: ۵۵۱۹۱۳
بسیاری از اماکن ورزشی هرسین شرایط مناسبی ندارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان هرسین دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ارسلان حسینی در این دیدار با اشاره به مشکلات اماکن ورزشی شهرستان گفت:بسیاری از اماکن و مجموعه های ورزشی این شهرستان شرایط مناسبی ندارند و به صورت اورژانسی باید مرمت و بازسازی شوند.

وی افزود:همه باید کمک کنیم تا این شرایط بهبود یابد تا علاقه مندان در شرایط بهتری از مجموعه ها استفاده کنند. حسینی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان وظیفه آماده کردن این شرایط دارد اما در این راستا نیاز است از سوی فرمانداری شهرستان و سایر دستگاهها حمایت های ویژه ای صورت گیرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین آمار پایین میزان استفاده از اماکن ورزشی را یک مشکل جدی خواند و خواستار بررسی این موضوع شد. حسینی در خصوص موضوع جوانان نیز گفت:باید مسیر دریافت مجوز سازمان مردم نهاد در شهرستانها هموارتر گردد. وی خاطر نشان کرد :دستکاه ورزش و جوانان تکالیف قانونی در حوزه جوانان دارد و تلاش میکنیم به بهترین نحو در این راستا به وظایف خود عمل کنیم.
 
همچنین در این دیدار امیر شاه آبادی فرماندار هرسین نیز گفت:یکی از وظایف همه ما تزریق فضای شادابی و نشاط در جامعه است. وی گفت:از مهمترین راههای ایجاد فضای شادابی و نشاط در سطح جامعه توسعه ورزش است.
 
شاه آبادی افزود: خوشبختانه از نظر سرانه فضای ورزشی شهرستان هرسین میانگین بالایی دارد، اما از نظر نگهداری متاسفانه با مشکلات جدی مواجه هستیم.
 
فرماندار شهرستان هرسین در ادامه گفت:یکی از نیازهای اساسی فعلی هرسین،راه اندازی استخر سرپوشیده است و فرمانداری قطعا به ورزش و جوانان کمک خواهد کرد استخر موجود تا قبل فصل تابستان راه اندازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز