روز معلم

پیام تبریک فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۳:۴۵
کد خبر: ۵۵۲۰۵۰
پیام تبریک فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
فرماندار کرمانشاه: بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، در این پیام آمده است؛ 

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است.  چنانکه در حدیث شریف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ» ، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده اند: " من علمنی حرفاً، صیرنی عبداً".

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

فضل اله رنجبر 

فرماندار کرمانشاه 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز