زنگ سپاس معلم

بمناسبت آغاز هفته معلم زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه گلچین اسلام آباد غرب به صدا در آمد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۲۸۳۱
باحضور فرماندار ،امام جمعه موقت،مدیران آموزش و پرورش ،جمعی از معلمین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه گلچین زنگ سپاس معلم به صدا در آمد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم فرماندار اسلام آباد غرب با تبریک هفته معلم در سخنانی بیان داشت روز معلم متعلق به همه اقشار جامعه است و این ایام فرصت مناسبی است که از زحمات پیامبر گونه معلمین قدردانی کنیم.

وی افزود شغل معلمی برگرفته اززندگی پیامبر مکرم اسلام است  و آگاه سازی جامعه در سطوح مختلف از ویژگی های معلمین است که خوشبختانه  با دلسوزی و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان  امروز کشور ما مسیر رشد و ترقی را می پیماید.

فرماندار شهرستان گفت وقتی می خواهیم از مشکلات سخن بگوییم نباید خدمات نظام جمهوری اسلامی که 38 سال برای آن زحمت کشیده شده را زیر سوال ببریم  .امروز در کشور ما دورترین روستاها از خدمات کافی برخوردارند وهر آنچه که دولت  برای مردم چه در گذشته و چه در حال انجام داده خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید شکر گذار این نظام ،رهبری و مردم باشیم.

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود گفت با تلاش دولت تدبیر و امید خوشبختانه امروز حقوق کارکنان دولت از تورم پیشی گرفته و تورم تک رقمی و حقوق بالای 10 درصد را همه کارکنان  در این دولت تجربه کردند هر چند هنوز هم با اون نقطه ای که باید فاصله داریم.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی با تبریک این هفته عنوان کرد در دولت تدبیر و امید حتی برای 2 دانش آموز در روستا های این شهرستان معلم و مدرسه مهیاست  و پوشش تحصیلی در شهرستان 98 درصد است.

رجبی گفت دولت به حوزه آموزش و پرورش بعنوان یک  تکلیف و وظیفه نگاه می کند  و با تلاش معلمین دلسوز و مدیریت شهرستان در کنکور سال گذشته 290 نفر دانش آموز دختر و پسر در دانشگاه های روزانه قبول شدند که از این تعداد 21 نفر در رشته های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی وارد دانشگاه شدند.

مدیر آموزش و پرورش افزود در سال گذشته 1 میلیارد و 600 میلیون تومان دولت به بهسازی مدارس این شهرستان اختصاص داد و امسال هم برای 6 مدرسه در این راستا اعتبار تخصیص خواهد یافت.

در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان برتر کشور تجلیل شد و در پایان زنگ سپاس معلم توسط فرماندار یه صدا در آمد.


 

تصاویر

 

 

 
 
نظر شما