هرسین

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان هرسین در سالجاری تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۶:۱۷
کد خبر: ۵۵۲۸۴۰
اولین جلسه شورای ترافیک هرسین در سال 96 با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای جلسه در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

 
به گزارش خبرگزاری برنا، در این جلسه نجف میرزا حسینی معاون فرمانداری شهرستان هرسین ضمن تأکید بر ساماندهی مسافربرهای شخصی و ترمینال هرسین – کرمانشاه طی سخنانی تصریح کرد : مسافربرهای شخصی همواره معضلات و مشکلات خاص خود را به همراه دارند و این  باعث بروز مشکلاتی در نظم ترافیکی و به چالش کشیدن کنترل آنها خواهد شد.

میرزاحسینی اظهار داشت : فعالیت تعدادی مسافربر شخصی با صلاحیت و وضعیت مبهم در محدوده ترمینال هرسین – کرمانشاه و میدان حضرت امام (ره) باعث بوجود آمدن معضلات ترافیکی و برخی مشکلات اجتماعی در این قسمت از شهر هرسین شده است .

معاون فرماندار هرسین افزود : أخذ کرایه های خارج از عرف و ضوابط از مردم ، ایجاد مشکل برای تاکسی ها و ماشین های مسیری برون شهری که در چارچوب قانون و ضوابط صلاحیت آنان تأیید شده است از پیامدهای حضور مسافربرهای شخصی در مسیرهای مختلف داخل و خارج شهر می باشد.

میرزا حسینی اظهار داشت :  اکثر مسافربرهای شخصی از قشر جوان و بیکار جامعه هستند که می بایست به سمت و سویی مشخص هدایت شوند لذا تبدیل خودروهای آنان سواری های عمومی بین شهری ضروری به نظر می رسد.

معاون فرماندار هرسین در پایان گفت : اعمال قوانین و مقررات ترافیکی و برنامه ریزی  به منظور ساماندهی و بهبود عملکرد در حوزه انواع خودروهای  مسافر بر فقط با فرهنگ سازی و همکاری مردم میسر و امکان پذیر خواهد بود .

تعیین تاکسی به منظور فعالیت در مسیر های کمربندی جنوبی شهر هرسین ، مسیر دانشگاه آزاد و منطقه چرالنگه از مهمترین مصوبات این جلسه بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز