روز معلم

زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان روانسر بصدا در آمد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۰:۳۷
کد خبر: ۵۵۲۹۷۶
به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم « زنگ سپاس معلم » در تمامی مدارس شهرستان روانسر بصدا در آمد .
 

به گزارش خبرگزاری برنا، درآئینی که به همین مناسبت بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرهنگ با حضور مسئولان شهر روانسر برگزارشد مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر ضمن گرامی داشت سالروز استاد مطهری و تبریک هفته معلم گفت : معلم انسان ساز و آینده پرداز جامعه است و تجلیل از مقام معلم ، در حقیقت قدرشناسی از مقام دانایی ،علم  و اخلاق است .

عثمان ویسی افزود : ادیبان و صاجبنظران ،معلمان را همانند باغبانی تشبیه کرده اند که همه روزه در فضایی ساده و صمیمی نور و دانش ، شادی و طراوت را به قلبهای دانش آموزان می تابند .

وی ادامه داد،تکریم از مقام علم و معلم محدود به روز و هفته خاصی نیست و باید به عنوان فرهنگی  ارزشی در راستای تکریم علم ودانش، در جامع نهادینه شود .

مدیر آموزش وپرورش  روانسر افزود : در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه های مختلف و متنوعی با محوریت انجمن های اولیا و مربیان در مدارس برگزار و از معلمان تجلیل می شود .

معاون فرماندار شهرستان روانسر نیز  با تبریک هفته معلم و تجلیل از مقام علم ودانش گفت :  هر جامعه ای به فرهنگ وتعلیم وتربیت توجه کرده موجبات رشد و پیشرفت و ترقی را برای شهروندان فراهم کرده است .

بساطعلی نوری افزود : با افتخار تمام دستان پر مهر و عطوفت معلمان ایران اسلامی به ویژه فرهنگیان شهرستان روانسر که الفبای زندگی را به فرزندان و آینده سازان مملکت می آموزندرا را می بوسم و همیشه ایام قدر شناس معلمان هستیم.

 وی ادامه داد: اگر امروز هر فردی افتخاری کسب کرده و مسئولیتی دارد حاصل تلاش و مجاهدت معلمانی است که با بذل عمر خویش، دانایی و توانایی  را به آنان هدیه کرده اند .

 معاون فرماندار روانسر افزود : به نمایندگی از تمامی اولیا دانش آموزان و نیز فردی که افتخار خدمتگزاری در این شهرستان را دارد از معلمان  که نقشی مهم در تربیت فرزندان دارند سپاسگزاری و قدرشناس زحمات آنان هستیم .

در ادامه این مراسم پس از اجرای سرود ی در وصف معلم توسط گروه سرود دبستان دخترانه حضرت هاجر (س) ،« زنگ سپاس معلم » توسط معاون فرماندار شهرستان روانسر بصدا درآمد .

گفتنی است در این مراسم از چهار معلم برتر دبیرستان دخترانه فرهنگ با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .


 

تصاویر

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز