با حضور رئیس ستاد انتخابات استان:

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۵:۲۴
کد خبر: ۵۵۳۷۴۰
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه: نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان بکار گرفته ایم و آنچه برای ما ملاک است تنها رعایت قانون و بیطرفی کامل مجریان است.

 

 
به گزارش خبرگزاری برنا، سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان امروز به ریاست یوسف شاه حسینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان و همچنین با حضور مسئولین کمیته های ستاد در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

یوسف شاه حسینی در این جلسه با بیان اینکه تمامی شرایط لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان فراهم شده گفت: نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان بکار گرفته ایم و آنچه برای ما ملاک است تنها رعایت قانون و بیطرفی کامل مجریان است.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین فرمانداران شهرستان های اسلام آباد غرب، کنگاور و جوانرود که قرار است انتخابات در این شهرستان ها به صورت الکترونیکی و مکانیزه برگزار شود، حضور داشتند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عمکرد از سوی مسئولین کمیته ها، مطالبی نیز توسط مسئول کمیته فنآوری ستاد انتخابات استان در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات الکترونیکی بیان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز