مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه :

در دولت تدبیر و امید همه افراد جامعه از حقوق یکسان برخوردارند

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۳۷۵۰
مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه و دبیر کار گروه منطقه 4 کشور گفت: در دولت تدبیر و امید همه افراد جامعه از حقوق یکسان برخوردار هستند.

 

 
به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی طی گفتگویی افزود:

طی سه سال و نیم گذشته هسته گزینش استانداری کرمانشاه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ملاک و میزان را حال فعلی افراد دانسته و تاکیدات مکرر دکتر روحانی رئیس جمهور محترم  مبنی بر احترام به اقوام و اقلیت های مذهبی و حفظ کرامت و حقوق شهروندی مراحل گزینش و استخدام افراد متقاضی، برادران وخواهران شیعه و سنی و اهل حق با فرهنگ های مختلف را با سادگی و سهولت تمام انجام داده و افتخار دارد که اعلام نماید طی این مدت حتی یک نفر از متقاضیان استخدام را رد صلاحیت نکرده و این از برکات دولت تدبیر و امید می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: هیچکس را به خاطر عقاید مذهبی رد صلاحیت نکردیم و حتی افرادی که در مقاطعی از زندگی دچار خطا و لغزش شده بودند را با مذاکرات ارشادی و راهنمایی از سوی کارشناسان مجرب هسته گزینش استانداری کرمانشاه هدایت کرده و مانع استخدام آنها نشدیم.

شعبانی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نه با شعار بلکه با عمل و واقع بینی و در راستای انسجام وهمدلی  ضمن احترام به همگان و بویژه اقوام و اقلیت های مذهبی مسیر استخدام آنها را هموار کرد.

وی گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد استخدام برادران و خواهران اهل حق، سنی و شیعه در سطح استان بودیم و متقاضیان با رضایت کامل فرایند گزینش را گذراندند.

وی بیان داشت: امیدوارم مردم شریف، نجیب و آگاه استان کرمانشاه در روز  29 اردیبهشت ماه در تداوم حرکت کشور بر ریل عقلانیت تاثیرگذار باشند و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ثبت نمایند.

وی همچنین از مساعدت و همرایی دکتر رازانی استاندار محترم کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز