مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

نقش آفرینی جوانان برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت کشور ضروری است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۵۷۸
نقش آفرینی جوانان برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت کشور ضروری است
ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن هفته جوان(16 تا 22 اردیبهشت) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این پیام آمده است:

چه زیبا فرمود مقام معظم رهبری که جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است.
اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشد،جوانان جلوتر از دیگران در صحنه‌اند.
اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آنها کارآمدتر از دست دیگران است.
جوان، یک نهال بالنده و مرکز اغلب نیکی ها و درخشندگی ها و نورانیت هاست.جوان امرو ایرانی همانی است که حضرت علی اکبر(ع)را الگوی راه خود قرار داده و در تمامی عرصه های مختلف را پیروزی را به خوبی پیموده و بر قله عزت و افتخار تکیه زده است.
 
جوانان ما از ابتدای شکل گیری انقلاب تا کنون در هر عرصه ای که نیاز را احساس کرده است به خوبی وارد میدان شده است و با تأسی علی اکبر(ع)گونه برای عزت و سربلندی نظام و کشور و حفظ آرمان های انقلابی و ارزش های دینی جانفشانی ها کرده اند.
 
و امروز که ایران عزیز به برکت خون شهیدان و جوانان مؤمن و ولایتمدار خود در مسیر پیشرفت و توسعه است، نقش آفرینی و مشارکت نیرو های جوان، مؤمن، با استعداد و متخصص در عرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به این حرکت در جامعه امری ضروری است.
اینک که بستر مناسب برای مشارکت در بخش ها مختلف اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و ...مهیا است، جوانان عزیز ما نیز می بایست با تلاش و کوشش مضاعف و ورود به عرصه های کار و تولید،مشارکت های اجتماعی و خلق فرصت های جدید، در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان گام بر دارند.
 
اینجانب ولادت حضرت علی اکبر(ع) الگوی جوانان ایران اسلامی و روز جوان را به تمامی جوانان این کشور و بخصوص جوانان عزیز،پر شور و ولایتمدار استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض نموده و مؤفقیت و بهروزی همه شما عزیزان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 

ارسلان حسینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز