فرماندار روانسر:

پایبندی به قوانین و اخلاق مداری باید سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی باشد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۵۴۶۷۷
فرماندار شهرستان روانسر گفت: نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید پایبندی به قوانین و اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین ویسمرادی در اولین جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات ی شهرهای روانسر و شاهو که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: در زمان تبلیغات  همه باید تلاش کنیم جایگاه روانسر و حرمت مردم این شهرستان را حفظ کنیم

وی با بیان اینکه تبلیغات باید بر مدار قانون و در حیطه وظایف و اختیارات شوراها باشد تصریح کرد: ارائه برنامه های سازنده ، عدم تخریب سایر نامزدها و رقبا ، جلوگیری از تنش ها و دوری جستن از وعده های غیر واقعی مهمترین بسترهایی هستند که زمینه انتخاباتی پرشور و باشکوه را فراهم می کند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان روانسر ادامه داد: امنیت انتخابات اولویت اصلی و اساسی ستاد است و  هدف همه برگزاری یک انتخابات سالم و پرنشاط است و بدون شک با متخلفین برخورد خواهد شد.

ویسمرادی اظهار داشت: نامزدها از وعده دادن ، تضعیف و تخریب  همدیگر، پرداختن به مسائل قومیتی و تحریک احساسات مردم به طور جدی پرهیز کنند و تلاش کنند با اثبات توانایی های خود زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات شهرستان با همکاری و همراهی هیئت های اجرایی ، نظارت و بازرسی از آرای همه شهونردان حفاظت خواهد کرد.

در پایان این نشست  شیوه نامه تبلیغات انتخاباتی در اختیار نامزدهای حاضر در جلسه قرار گرفت

در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،  شهر های  روانسر و شاهو  دارای پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل هستند.

 

نظر شما