مدیرکل دفتر بانوان استانداری:

زنان صحنه های حماسی و پرشوری را در طول ۸ سال دفاع مقدس خلق کردند

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۴:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۱۶۳
زنان صحنه های حماسی و پرشوری را در طول ۸ سال دفاع مقدس خلق کردند
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری گفت: زنان صحنه های حماسی و پرشوری را در طول 8 سال دفاع مقدس خلق کردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا، آذر خسروی در جلسه هماهنگی برگزاری آزادسازی خرمشهر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: زنان در دفاع مقدس نقش ارزشمند و مهمی را ایفا و در طول 8 سال دفاع مقدس صحنه های حماسی و پرشوری را خلق کردند.

 وی اظهار داشت: زنان در زمان هجوم رژیم بعثی عراق به خرمشهرتا قبل از رسیدن نیروهای نظامی  همراه با مردان با شهامت و شجاعت از این شهر حفاظت کردند و با سربلندی درس بزرگی به مهاجمین دادند.

وی اظهار داشت: همچنین دیگر زنان ایران اسلامی در دفاع مقدس با شجاعت و ایثارگری خود صحنه های حماسی و پرشوری را خلق کردند که ضرورت دارد این فداکاری به نسل جوان انتقال داده شود.

خسروی گفت: باید فداکاری ها و شجاعت های زنان و مادران این سرزمین به نسل جوان حاضر منتقل شود و همگان بدانند که چه رشادت های از قبیل زن و مرد برای پاسداری و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید تجربیات و اقدامات انجام شده در طول 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود تا همگان بدانند که شهیدان و ایثارگران چه رشادت ها و فداکاری هایی برای دفاع از کشور انجام دادند که با هیچ معیار مادی قابل بیان نیست.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری تصریح کرد: ضرورت دارد که کتاب هایی در خصوص رشادت ها و از خودگذشتگی های بی نظیر شهیدان در طول 8 سال دفاع مقدس نوشته شود و جوانان بدانند که نسل گذشته برای پاسداری از این کشور و اینکه امروز بتوانیم راحت نفس بکشیم چه اقدامات ارزشمندی خلق کرده اند.

وی همچنین به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس را ایده نیکویی عنوان کرد و گفت: باید با فکر و اندیشه تا آنجائیکه می تونیم ذهن نسل جوان را به فداکاری و رشادت شهیدان و ایثارگران سوق دهیم.

وی بیان داشت: همه وظیفه داریم که زیبایی ها که با مشارکت و همدلی همه مردم برای دفاع از کشور خلق شد به خوبی به تصویر بکشیم و جوانان بدانند که آزادسازی و فتح خرمشهر به راحتی بدست نیامده است.

 

نظر شما