در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان هرسین اعلام شد؛

اختصاص ۹ میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرستان هرسین

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۰:۲۷
کد خبر: ۵۵۶۲۳۹
فرماندار هرسین : با تحقق درآمد های دولت و برداشته شدن بخشی از تحریم ها افزایش 80 درصدی اعتبارات را در سالجاری نسبت به سال گذشته داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه اظهار داشت : با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید ، تحقق درآمد های دولت و برداشته شدن بخشی از تحریم ها افزایش 80 درصدی اعتبارات را در سالجاری نسبت به سال گذشته داشته ایم و در این راستا مبلغ 9 میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار به شهرستان هرسین اختصاص داده شده است.

شاه آبادی افزود : بر اساس موارد اعلام شده توسط سازمان برنامه و بودجه و شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمانشاه بحث اشتغال و تکمیل پروژه های نیمه تمام تقدم بیشتری در تخصیص اعتبار دارند.

شاه آبادی تصریح کرد : ده درصد از مجموع کل اعتبارات شهرستان در سالجاری به تعمیر و تجهیز ساختمان های ادارات دولتی و مدارس اختصاص خواهد یافت .

به گفته شاه آبادی : در شهرستان هرسین حوزه های عمران شهری ، راه سازی ، آبرسانی ، کشاورزی ، آموزش ، ترویج فنی و حرفه ای و پرداخت دیون در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند.

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش از مجموع ادارات شهرستان خواست با همکاری ادارات کل متبوع اقدامات لازم را در راستای تخصیص اعتبارات در استان انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز