فرماندار روانسر:

جوانان نقش تعیین کننده ای در توسعه و پیشرفت کشور دارند/ انتقاد فرماندار از عدم حضور جوانان در جلسه

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۵۳۵
فرماندار شهرستان روانسر گفت: جوانان سرمایه های اصلی جامعه محسوب می شوند و نقش تعیین کننده ای در آینده و پیشرفت و توسعه کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین ویسمرادی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روانسر که در محل سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: یکی از مهم ترین عوامل توسعه هر کشوری  نیروی انسانی و جوان آن کشور است که اگر بخوبی  هدایت شوند می توان به رشد و پیشرفت همه جانبه آن کشور امیدوار بود. 

وی تصریح کرد: قشر جوان پتانسیل  بالقوه‌ای هستند که مسئولین باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه  مشارکت و اشتغال خواسته همه جوان ها است و باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشیم اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه های دولت اشتغال جوانان و خروج از رکود است.

ویسمرادی اضافه کرد: در شهرستان مسئله جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی برای آنان جزو وظایف اصلی مسئولان است و ایجاد بستر مناسب برای رشد همه جوانان باید در اولویت همه دستگاهها و نهادها باشد.

وی با بیان اینکه  دولت یازدهم  نگاه ویژه ای به امور جوانان داردخاطرنشان کرد: پیگیری امور جوانان و بررسی وضعیت آنها یکی از دغدغه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید است.

فرماندار روانسر با  انتقاد از عدم حضور جوانان و به ویژه بانوان جوان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تاکید کرد: جوانان سهم عمده ای از جامعه ما را تشکیل داده اند و باید در جلسات مربوط به خودشان حضور پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز