امام جمعه کنگاور:

حضور حداکثری پای صندوق های رای مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۵۷۶۸۸
حضور حداکثری پای صندوق های رای مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه کنگاور گفت: وظیفه همه ما حفظ این نظام است که یکی از راه های ان حضور حداکثری پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک روز ولادت حضرت حجت امام زمان(عج) اظهار داشت: عدالت کلمه ای است که فقط در حکومت اسلامی به عنوان یک اصل به آن نگاه میشود،در حالی که بسیاری از حاکمان جهان بر پایه خشم و شهوت حکم رانی می کنند.

وی تصریح کرد: حکومت ولایت فقیه بر پایه ایمان ،اعتقاد،غیرت،مردانگی و بسیاری از خصلت های فطری بنا شده که بالاترین آن عدالت و یکپارچگی اجتماع است.

امام جمعه کنگاور گفت:در حال حاضر ما دو عید داریم،که یکی همین عید شعبان و دیگری عید انتخابات است،چراکه بعد از 2500 سال حکومت شاهنشاهی و بدور از رفراندوم امروزه شاهد انتخابات فراوان و حق انتخاب در حکومت اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: شور انتخاباتی و ایجاد روحیه و انگیزه در مردم برای حضور در پای صندوق های رای بسیار لازم و ضروری است اما کاندیدا باید این نکته را مد نظر داشته باشند که در این میان از تخریب و سیاه نمایی خودداری کنند.

 

ایوبی بیان داشت:طوری رفتار نشود که مردم فکر کنند چهار دهه گذشته هیچ قدم مثبتی برداشته نشده و اقدام به سیاه نمایی ادوار گذشته کنند،بلکه با معرفی برنامه های خود و اهداف برای مردم روشن سازی کرده تا در انتخاب خود اشتباه نکنند.

 

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی همچون خورشید درخشان است،گفت:امام خمینی(ره) به این مردم ایمان داشت و با همان ایمان و به دست مردم توانست این حکومت الهی را پایه ریزی کند،لذا وظیفه همه ما حفظ این نظام است که یکی از راه های ان حضور حداکثری پای صندوق های رای است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز