معاون استاندار:

حضور باشکوه و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اهداف انقلاب است

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۸۸۴
حضور باشکوه و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اهداف انقلاب است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اهداف انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسف شاه حسینی در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رای شهرستان صحنه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: باید هر چه بیشتر زمینه ها و بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنیم زیرا این مهم تضمین کننده اهداف انقلاب اسلامی است و خوشبختانه طی چند مدت گذشته  مدیریت ارشد استان نهایت اهتمام خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم بکار گرفته است.

وی بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و ما همچون انتخابات گذشته تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با آرامش بکار گرفته ایم.

شاه حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در ایران اسلامی اظهار داشت: حضور و مشارکت بالا مردم در انتخابات نشان از شعور سیاسی مردم ایران دارد و این حضور مردم در منطقه بی نظیر است.

وی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه های حضور و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان فراهم شد و مردم موفق شدند با شرکت در انتخابات افراد مورد نظر خود  را برای پست های مختلف انتخاب نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی و اجتناب از نظرات شخصی و یا جناحی در روند انتخابات از سوی مجریان انتخابات گفت: همه باید تلاش کنند تا اجرای صحیح قانون و پرهیز از بد اخلاقی ها در اولویت کاری تمامی هواداران نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز