# حماسه _ایران ؛

فرماندار شهرستان صحنه: با اتکا به آرای مردم رئیس جمهور می تواند بر برنامه های خود جامه عمل بپوشاند

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۶۰۸۱۱
فرماندار شهرستان صحنه: با اتکا به آرای مردم رئیس جمهور می تواند بر برنامه های خود جامه عمل بپوشاند
فرماندار شهرستان صحنه، گفت: ۱۱۳ شعبه شهری و روستایی کار اخذ رای را در شهرستان صحنه بر عهده دارند که از این تعداد ۳۵ شعبه شهری و ۷۸ شعبه روستایی است.
به گزارش خبرگزاری برنا، شهریار عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه، با اشاره به اینکه انتخابات یک رکن اساسی از دموکراسی محسوب می شود گفت: سرنوست و آینده مردم بستگی به این انتخابات دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، افزود: وقتی فردی با رای کم رئیس جمهور شود اعتبار جهانی او نیز کمتر خواهد بود، زیرا رای مردمی پشتوانه ریاست جمهوری بوده و رئیس جمهور با اتکا به آن خواهد توانست بهتر به برنامه های خود جامه عمل پوشانده و در برابر قدرتهای دنیا ایستادگی کند.

عباس آبادی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را تقویت می کند، اظهار کرد: امروز نگاه رسانه های تمام دنیا به مشارکت ملت ایران در انتخابات است و با حضور گسترده خود در انتخابات باید دشمنان را مایوس کنیم.

فرماندار شهرستان صحنه، با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندق های رای در شهرستان صحنه بسیار پرشور است، تصریح کرد: 113 شعبه شهری و روستایی کار اخذ رای را در شهرستان صحنه بر عهده دارند که از این تعداد 35 شعبه شهری و 78 شعبه روستایی است.

به گفته وی 38 شعبه اخذ رای ثابت و 75 شعبه اخذ رای سیار آرای مردم شهرستان صحنه را جمع آوری می کنند.

این مسئول با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان صحنه هستند، مطرح کرد: حدود 48 هزار نفر در شهرستان صحنه واجد شرایط رای دادن هستند.

عباس آبادی با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط می توانند با در دست داشتن شناسنامه عکس دار رای خود را درون صندق بیندازند، از مردم با بصیرت ایران خواست با حضور گسترده خود در پای صندق های رای از جمهوری اسلامی حمایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز