انتخابات

مشارکت ۸۵ درصدی مردم شهرستان روانسر در انتخابات

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۴:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۷۸۸
مشارکت ۸۵ درصدی مردم شهرستان روانسر در انتخابات
فرماندار روانسر گفت: 85.5 درصد مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه طی گفتگویی افزود: در شهرستان روانسر 33 هزار و 455 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد 28 هزار و 554 نفر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کردند.


وی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 85 درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 79 درصد بوده است.


فرماندار روانسر با بیان اینکه درصد مشارکت مردم در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری 78 درصد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 69 درصد بوده اضافه کرد: در دوره گذشته 26 هزار و 14 نفر و در انتخابات شوراها 23 هزار و 332 نفر از واجدان شرایط در شهرستان روانسر پای صندوق‌های رای حاضر شده و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.


ویسمرادی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات‌های برگزار شده در گذشته از افزایش خوبی برخوردار بوده است، افزود: این مشارکت بالای مردم وفاداری آنان را به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از دولت روحانی نشان داد.


وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات در شهرستان روانسر کار اخذ رای در 79 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی انجام شد، اظهار داشت: از این تعداد 24 صندوق شهری و 55 صندوق نیز روستایی بود و بیش از یک هزار و 500 نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده داشتند.


رییس ستاد انتخابات روانسر ادامه داد: سلامت انتخابات به صورت مستمر از سوی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات کنترل شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.


فرماندار روانسر با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات گفت: از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان، عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، بسیجی، رسانه‌های گروهی و مسئولان که در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌شود.

 

نظر شما