رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

در برگزاری انتخابات کاملاً پایبند به قانون بودیم

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۲۳۵۷
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کامل پایبند به قانون بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، شاه حسینی در هفدمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه عملکرد کمیته های ستاد را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همدلی و روحیه همکاری میان کمیته ها و اعضای ستاد تحسین برانگیز بود و این روحیه باعث پیشبرد مطلوب روند اجرایی انتخابات در استان گردید و بر خود لازم میدانم از دقت نظر و تلاش تمامی همکاران ستاد قدردانی کنم.

شاه حسینی در ادامه با اشاره به حضور پرشور و چشمگیر و حماسی مردم کشور و استان خاطرنشان ساخت: مردم استان کرمانشاه با تنوع چشمگیر فرهنگی و مذهبی دوشادوش یکدیگر در این دوره از انتخابات همچون ادوار گذشته نقش تاریخی و حساس خود را در رقم زدن سرنوشت و آینده کشور و استان ایفا نمودند.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین با شرح آموزه‌های این دوره از انتخابات گفت: نباید اختلاف نظرهای شخصی را در امور کلان کشور دخالت دهیم و این دوره از انتخابات به خوبی نشان داد که سیاست ورزی در انحصار هیچ شخص یا گروه خاصی نیست و اراده عمومی فراتر از خواستهای شخصی و گروهی است و بر جناحهای سیاسی باید آداب رقابت را بیش از پیش بیاموزند و به قواعد رقابت سالم پایبند و‌متعهد باشند.

دکتر شاه حسینی همچنین بر لزوم ثبت و ضبط تجربیات اجرایی انتخابات در ادوار مختلف تاکید نمود و گفت: تدوین و مستندسازی اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات استان برای برنامه‌ریزی ریزی مطلوب در برنامه های آینده کاربرد دارد و کمیته ها باید گزارش اقدامات خود را ثبت و ضبط کنند.

در ادامه این نشست هر یک از مسوولین کمیته ها گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز