سرپل ذهاب

تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۵۶۵۲۱۸
تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تسطیح و زیرسازی جاده مواصلاتی آبشار پیران با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکبر سنجابی از تسطیح و زیرسازی جاده دسترسی به پارکینگ و آبشار پیران سرپل ذهاب خبر داد و گفت: آبشار پیران یا ریجاب یکی از بلندترین آبشارهای ایران است که در شهرستان سرپل ذهاب در 110 کیلومتری جنوب غربی کرمانشاه واقع شده است و هر ساله با زیبایی های منحصر به فردی که دارد مسافران و گردشگران زیادی را در فصول مختلف سال مجذوب خود می کند.

 وی افزود: به منظورسهولت و دسترسی عبور و مرورمسافران و گردشگران به این منطقه بکر و زیبا تسطیح و بسترسازی 2هزار و500 مترجاده دسترسی به پارکینگ و آبشار پیران با بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای در دستور کار قرار گرفته است.

 

فرماندارشهرستان بیان داشت: آبشارپیران به عنوان میراث طبیعی بزرگترین جاذبه ی گردشگری و توریستی دراستان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب محسوب می شود وبه همین منظورسعی خواهد شد با فراهم سازی امکانات و شرایط مساعد زمینه سفر به این چشم اندازطبیعی و تفرجگاه فراهم شود.

 وی در پایان همکاری و مشارکت مردم روستای کوهپایه ای پیران در امر تسطیح جاده دسترسی به آبشار پیران را مهم و ضروری خواند وگفت: مردم این روستا با فراهم سازی زمینه مساعد جهت فعالیت عوامل اجرایی می تواند در تسریع این امرموثر باشند.

 

نظر شما